Wednesday, June 17, 2009

mana hilangnya..?


Sejak kebelakangan ni ade je barang aku yg dicari2 tp tak jumpa2..tah mana hilangnya. Aku salah letak ke? tertinggal masa g travel ke? adik aku yang suka mengemas tu sorokkan ke? entah la..aku p0n dah bosan mencari. Kali ni charger bateri kamera yg hilang...mana ni? kalau la boleh miss call kan bagus..


0h charger di mana kau!


Kebiasaanya bila aku yang cari barang mmg slalu tak jumpa..nak kata cari dengan hidung, eh aku masih gunakan mata utk tengok, nak kata aku cari guna lutut lagi la tak logik c0z mata aku kat bawah dahi je..tak turun sampai lutut p0n.. ;p


Kalau pagi2 aku nak g keje, soalan wajib di pagi hari aku:


aku: "bu, nampak tak along punya....." (barang yg aku cari la)


tak kesah la stokin ke, tudung ke, br00ch ke..pape je la. Tapi bila ibu tolong carikan kejap je jumpa...magic betul, nape aku cari tak jumpa? musykil..


Balik kat cerita asal, aku cari charger bateri kamera ni ada dalam sebulan tapi sampai skang tak jumpa2..pelik betul. Leceh la nak cari2 ni..aiy0oo mana daa ini charger???


-aku yang dalam kekeliruan-

5 comments:

yatie chomeyl said...

tu la letak brg sepah2 pastu cari barang x jumpa mula la tny ibu

d u t a said...

+ barang +
aku dah tau... camne ko nak mengatasi masalah tuh. apa kata ko yang jadi ur mak... and ur mak pulak ganti ko gi keje... mesti dia pun nak carik socks, brooch dan sebagainya... tak gitu cik R?

R28est said...

-ma-

mana de sepah, cuma tak ingat je letak kat mana..benci la!

-duta-

aaa? jd mak? hehe takkan nak suh ibu g keje lak..tak pasal2 i kne bagun pagi buat air..kejut anak2.. huh lagi banyak le barang yang hilang gak nye..heheheh

mazni_azis said...

bukan sejak kebelakangan ni ajer tapi sejak dulu kala...hehehe

R28est said...

-mazni aka angah-

hehe ngah, jgn la bocokan rahsia saya..tp skang lagi melampau... ;p