Sunday, April 4, 2010

gelanggang penuh..

Untuk kali pertamanya aku terima ajakan seorang kawan...bukan kerana terpengaruh tapi bagi aku kita mesti teroka hidup ini...cewahhhh apa aku merepek di hari ahad yg mulia ni??? hiiihihhihi... ;p

Sebenarnya aku diajak utk bermain squash..permainan yg tak pernah aku main sebelum ini dan tak pernah terfikir dek kepala 0takku untuk mencuba langsung! Mana taknye, da la main pukul dinding...tak faham aku. ;p Oleh kerana aku manusia yang suka mencuba dan tak reti duduk diam pastinya aku terima ajakan tersebut dengan hati terbuka. Bagi aku, tak cuba pasti kita tak tahu!

Bila da cuba, mmm mmg best, baru main sekejap da berpeluh2...Jadi aku n kawan aku teruskan utk hari2 yg berikutnya. Sampai la jumaat lepas, aku g mcm biasa...dengan girang gumbira + berniat...main sampai lewat p0n tak pe sebab esok sabtu...lalalalalala ;p

Masuk je..aduhhh knape banyak lak manusia kat dalam ni...haiyyaaaaaa!!! tak pe, tak pe...dengan penuh kesabaran aku menunggu...tunggu punya tunggu, aku p0n da naik hangin...lagi hangin bila aku tgk ade 3 manusia yg kat dlm court ni main. Tak tau, tak pe...aku p0n bukannya pandai sgt tapi tunjukkan la semangat kesukanan ni tak...cuba k0rang bayangkan....begini keadaannya..jeng jeng jeng...

- pegang reket lemah lembut bak si dayang mengipas sang raja.. 
- yang lagi best, main squash tapi tak bergerak, statik je kat situ..dengan harapan bola sampai situ baru pukul...masya Allah da mcm tiang lampu aku tgk da ni...hye!!!! alahaiiiiiii....
- yang lagi sorang ni lagi la...tak keluar2 kat petak tu...mmg mcm ade gam kat kasut...tercegat je kat situ...aduhaiiiii pe la nasib aku tpaksa menunggu + tgk game korang yg lemah lembut, sopan santun tu..huhu

Akhirnya, dapat gak main walaupun waktu tu da pukul 7.00 ptg...kejap p0n tak pe la...daripada tgk game yg menyakitkan hati... ;p





**Sgt gumbira bila The Bluessss menang!! ;)**

5 comments:

a z m i r said...

squash memang best.. tapi apas2 sukan pun mana boleh takat duduk statik je.. mesti kena gerak.

R28est said...

ha kann..kne la gerak,nama p0n sukan..mmm blh buat teka teki ni, ada ke sukan xpyh gerak? ;p

Anonymous said...

dulu, tiap2 jumaat mesti main... squash kat P16. tp skang ni diorg dah berubah angin main betminten. penah jugak ternampak girl-girl yang main squash ibarat main batu seremban dengan penuh lemah gemalai bagai.

R28est said...

-nije-

yg tu namanya gurl-gurl gedix..hehehe semua pmainan yg melibatkan reket ade main ke?? tenis bila pula?? ;p

a z m i r said...

ehem-ehem.. tepi sikit Federer nak lalu..


ada la sukan yang tak payah gerak. Tarik tali bila 2-2 pihak sama kuat. boleh?