Sunday, August 1, 2010

nyamuk....fuhhhhhhh

Hi...

Kali ni aku tulis ikhlas dari hati tanpa laser drp kawan...hihiihi ;p

Tapi tulis p0n disebabkan oleh faktor persekitaran yang gelap, maka ada sang nyamuk yang d0k menyibuk teman aku ber"faceb00k"...hishhh semak bet0l la!

Sebenarnya aku memang tak pandai nak tepuk a.k.a bunuh nyamuk ni...mesti tak kena!! Adakah angin drp kelajuan tangan aku menyebabkan nyamuk tu terbang dulu sblm ditepuk atau memang tangan aku bukan tangan pembunuh...pembunuh nyamuk...jangan salah sangka lak ye... heeeeeeeeeee ;p

Biasanya bila nampak nyamuk, dengan rasa keperimanusiaan aku tiup je nyamuk tu.... fuhhhhhhhhhhhh.....  ha mulia kan aku??? Tapi oleh kerana sekarang ni ramai yang mati akibat nyamuk, aku p0n kon0n2 nya berwaspada laaa...nak tepuk eh bunuh tapi sangat jarang yang mati di tangan aku ni...

Aku da cuba sebaik mungkin nak tepuk nyamuk...tapi mesti si nyamuk tu sempat terbang, haihhh...ini boleh membangkitkan kemarahan!! Paling senang spray je....tu p0n tak mati, pengsan sekejap...kebal bet0l la... Kalau spray byk2 lak...orang yg matiiii...nyamuk??? pas 2-3 minit leh terbang balik...aiy0oooo mmg hangin je...

Pasal nyamuk p0n aku bleh tulis kat sini...glamer bet0l ko kannn nyamuk...nyampah aku!! Hye nyamuk, jgn skali kali ko lalu kat telinga aku...tu mmg satu kepantangan!! 0k cukup...kisah sang nyamuk yg menyib0k!


2 comments:

d u t a said...

+ benci nyamuk +
kalau dalam toilet kat kampung, i'll make sure my hand penuh dengan buih sabun. sambil berlabur amanah saham, misi menangkap nyamuk menjadi rutin! mudah dan cekap!

R28est said...

baikkkkkkkkkk macam tu p0n boleh??? hihihiihhi ;p