Sunday, October 24, 2010

orang kata dan kata aku...

beginilah selalunya aku dikaitkan:

bila kaki melangkah orang kata aku berkawad tak pun berjalan sepantas kilat,
sebenarnya aku tak reti jalan perlahan.. penat!

bila mula bersuara orang kata aku berdebat,
oh mana mungkin.. aku hanya menjelaskan perkara yang tersirat..


bila akal sedang berfikir orang kata aku merenung tepat,
ye ke?? mungkin kerana lompatan sinaps yang sedang ligat..

bila diam seribu bahasa orang kata aku tak boleh disakat..
namun sebenarnya aku sedang memikir ayat!

4 comments:

mazni_azis said...

yer betul bila dia dh bersuara tu mmg cam berdebat...tapi bab jalan laju kita serupa...

R28est said...

angah:

hihi... kita kne jalan laju bila ke depan, tapi bila jalan blkang.. hati2 sebab mata hanya ade kat depan... :p

Anonymous said...

salam

bejalan cam kawat tak imah...jgn cam robot....haaaaa

Anonymous said...

salam

bejalan cam kawat tak pe imah...jgn cam robot....haaaaa