Wednesday, April 15, 2009

Betul ke?

Bila aku dah terlalu bosan n otak aku dah xlarat nak pk..aku buat la apa2 je yang boleh buat aku hilang bosan. So, apa pendapat korang? yang kenal aku la kan..xkenal mcm ne nak tau..tp blh gak tau drp ciri2 kat bwh ni..aku xnafikan sepenuhnya.

Januari

1. Bercita-cita tinggi dan orangnya serius, suka mendidik dan dididik.
2. Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik.
3. Rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan.
4. Suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur.
5. Bersifat sensitif dan berfikiran mendalam.
6. Pandai mengambil hati orang lain.
7. Pendiam kecuali telah dirangsang.
8. Agak pemalu dan mempunyai daya tumpuan yang sangat tinggi.
9. Mudah mendisiplinkan diri sendiri.
10. Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema.
11. Bersikap romantik tetapi tidak pandai memperlihatkannya.
12. Cukup sayang pada kanak-kanak.
13. Suka duduk di rumah.
14. Setia pada segala-galanya.
15. Perlu belajar kemahiran bersosial.
16. Sifat cemburu yang sangat tinggi.


Yang bawah ni, more specific;

28 Januari

Suka akan pemandangan yang indah, tenang, keras kepala, bakatnya ditujukan pada ilmu pengetahuan, kesenian dan karang-mengarang atau karier lain yang menguntungkan.

2 comments:

Anonymous said...

yg no 4 tu cam x kene la..
huhuu

R28est said...

-anonymous-

4. Suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur.

mm betul kot tapi bab yg kecantikan je ye..yg kekemasan n teratur tu masih betul lagi.

*siape ni?