Saturday, May 16, 2009

Selamat hari guru..

Hari ni 16 Mei, hari yg paling best utk aku..walaupun aku bukanlah cikgu tapi hari ni adalah hari yang sentiasa ada kat benak aku. Khas utk cikgu2..
Sejak dari tadika, sekolah rendah + sekolah agama, sekolah menengah, matrikulasi n sampai la ke universiti. Bukan setakat tu je, mana kursus atau short course yg aku amik pun aku still anggap semuanya cikgu aku! Sesiapa aje yang pernah mendidik aku, aku ucapkan:


SELAMAT HARI GURU
TERIMA KASIH DI ATAS SEGALA TUNJUK AJAR DAN PENGORBANAN CIKGU
PASTINYA TAK TERBALAS JASA CIKGU
HANYA YANG MAMPU
UCAPAN TERIMA KASIH...
Sebenarnya aku dah plan utk cuti pd 16 Mei, nak g skolah..tapi hari ni betol2 cuti..hari sabtu daaa..cikgu pun cuti. Haiya.. ;p

4 comments:

d u t a said...

+wah+
selamat hari guru pun kuar! hahaha...
coverage tak cukup... pic please... hehehe

yatie chomeyl said...

imah,

ade dak undergrad kat sini nak tanya pasal kos nuklear kat UKM tu.dak tu nak sambung master kat sana gak...die nak tau apa nama fakulti nyer? apa full name course nyer? dengan camne cara nak sambung master.....leh tolong x? bagi info kat ma..nanti ma sampaikan kat dia , ok?

yatie chomeyl said...

lagi satu..senang2 nanti pi amik award kat blog ma...

R28est said...

award ape lak ni?
xpaham...