Friday, July 31, 2009

wah seronoknye!

OK mari nyanyi..ikut rentak lagu Madu Tiga k..(aaa nak empat..ikut suke korang la, janji nyanyi!). "Senangnye dalam hati..semua program dah abis..seperti dunia ana yang empunya!" yeah!!! Memang best, puas, lega n sampai masa untuk aku rehatkan diri. Syukur Alhamdulillah, semua program Minggu Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan U*M 2009 berjaya dilaksanakan. Akhirnya selesai lima2 hari. Lega betul, xtau nak cakap mcm mana cuma boleh senyum sampai telinga :))))))))))))))))))))))))))))))))))




Sekarang adalah masa untuk aku merehatkan diri, tapi mcm biasa manusia hanya merancang n Tuhan yang menentukan. Isnin ada audit lak, Selasa sampai Sabtu kena bertugas untuk Mini Olimpik (Acara Basikal). Minggu lagi satu, kena bagi ceramah n ada pelupusan kimia lak. Aiyakk mcm ni bila boleh bercuti? Tak kan bulan puasa kot!




Aku nak g tgk muvi, makan2, lepak2 dgn kawan..tu yang ada kat kepala aku skang ni. Cita2 nak g Sarawak nampaknya mcm tak kesampaian, haiyaaa..




Ok sebelum aku terlupa, aku nak ucapkan:




  • tahniah utk Liz yg dah selamat bertunang

  • tahniah utk adik aku byha coz ikut gak jejak langkah aku masuk U*M

  • tahniah utk zam n aren yang selamat diijabkabulkan..sori klau aku jadi pengapit yg tah pape, tak xpernah weh..utk majlis kat Perak rasanya xdpat join la..

  • terima kasih kepada officemate aku yg banyak membantu untuk menjayakan MKKP kali ni..aduh rasa nak pencen la buat program ni.. ;)

  • semoga bos aku cepat sembuh!

  • gudluck utk audit DOSH next week

  • yg last ni yg paling best: utk ibu ayah TQ so MUCH!

Yang pasti badan aku dah lenguh2..aku nak rehattttttttttttttttttttttt! k




5 comments:

yatie chomeyl said...

tahniah utk mama xde ke? :p

a z m i r said...

ko mandi la hujan. bila demam boleh rehat..

d u t a said...

+ sihat +
semua kawan2 aku demam! sian mereka... byk dosa tuh... tuhan masih sygkan mereka!

R28est said...

-ma a.k.a yatie chomeyl-

opsss terlupa lak..tahniah ma, cepat2 bawak adik nazhan balik Msia tau.. ;)

-azmir-

hah..gud idea gak tu, tapi alasan tu mcm bdk2 tadika malas g skolah..hihi ;))

-duta-

aiy0oo..g jumpa dr cepat! banyak2 berehat ye

mazni_azis said...

naper tak letak pic tangan tu...baru leh nmpk betul ker macam tepon tu...hehehe