Wednesday, August 12, 2009

hitam macam...


Aaaa penatnya mulut aku...dah dua hari bercakap. Akhirnya selesai juga kursus tu. Minggu lepas sibuk dengan mini olimpik..ni hah kulit aku xde beza dengan benda yang ada kat depan meja office aku..terutamanya lengan aku ni..nak tau?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

betul ke nak tau?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

tgk kat bawah tu mcm....

dah sama mcm kala gagang telef0n!

Ni rasa nak nyanyi lak ni..

"tlef0n berbunyi ring..ring..ring..

ku angkat ku dengar suara.."

*berapa kali no ni asyik call aku 037491****

tapi ku angkat ku tak dengar p0n suara!

aku ke yang pekak? atau dia yang bisu? hairan...



5 comments:

a z m i r said...

err..ko pekak dan dia bisu. fair kan..hihihi

yatie chomeyl said...

peminat la call tuh

R28est said...

-azmir-

hihihih...tapi pekak biasanya bisu kan??

-ma-

eeeeiii seram

Unknown said...

telefon buruk kot...

R28est said...

-dxoul-

bur0k? hihihi
takut nanti nak jwb telefon terambil tangan sendiri...