Monday, September 28, 2009

b0c0r sudah..

tengok..tengok gambar yang kat bawah ni..


"begini la nasib diri ku yg malang 0h Tuhan..." (kasi sedih sikitt..)


tayar tercucuk paku..hye la paku..nape kereta aku yg ko pilih?




sampai bengkok ko paku..ni mesti bila dah tercucuk..aku still drive lagi la ni




merasa jugak aku blaja bukak tayar kereta...tgk je..tolong cikit2..ayah yg bukakkan



sementara tunggu ayah g tampal tayar...fuhh selamat duit aku,
kalau kne tukar tayar bis la sume duit raya dlm sampul aku kuarkan balik...
hehehehe acah mak en0n!



IRON LADY..ye ke? ni namanya bosan menunggu.. ;))
opss jari aku cukup 5, cuma satu lagi xnak enterprem..malu katanya ;p
Lepas je tampal tayar ni kami ke Rawang & Batu Caves...jalan raya daaa
k tu je untuk edisi kali ni
"safety 1st"

No comments: