Monday, November 16, 2009

blackberry vs Xpressmusic

0takku sentiasa plan utk aktiviti akan datang...daripada yg mudah hinggalah yg sukar dicapai dek akal ku...kata seseorang, "yang u tak terfikir pun kene senaraikan jugak!!!" hah, apekah??? mcm mana nak senaraikan kalau tak terfikir dek akal ku??eish pelik betul...



hah, tiba2 dapat ilham nak tulis ape...rasa2 korang ape peranan hp sekarang?? Mestilah lebih dari sekadar call dan sms kann?? Boleh online dan yg paling penting boleh je buat reminder kat hp tu...



Minggu lepas ada seseorang minta aku ingatkan tentang sesuatu hari ni, ok...tak susah, buat reminder kat hp je laaaa...walau pun aku guna xpress music je tapi still boleh je kan kalau setakat reminder...pagi 8.35 reminder p0n memekik2 laa, orang itu tiada di persekitaran utk aku ingatkan...so, aku ingat je tapi tak tau la orang itu....tiba petang, dia kata...patutnya u yang kene ingatkan saya kann?? aku pun jawab..memang laaa...dalam hati agak sakit, nape la tak buat reminder kat blackberry je..bukan ke blackberry tu lebih canggih drp xpressmusic???aduhhh, saje je... Bukan aku tak nak ingatkan, boleh je aku sms tapi credit RM00.00...salah ke aku yg xboleh claim ni x sms or call orang itu???


Kadang2 aku pelik, skang banyak benda yang ada di sekeliling canggih2...tapi tak tahu nak guna. Tak kan ade blackberry sekadar pegang je? Silalah gunakan sepenuhnya kemudahan yg ada supaya otak yg sering terlupa dapat diingatkan, kerja yg perlu dihantar dapat diselesaikan dan janji yg dibuat dapat dikotakan.



Sekian dari aku yg tak guna blackberry!

1 comment:

Frizah Faziha said...

hahahhaha...aku tahu asenye sapa yang pakai blackberry tue...besalah biler pakai utk eksen jeh..gitue la jadinye..mihahahhaa