Tuesday, November 17, 2009

Gadgetgurl

Kata orang, gadget selalu dikaitkan dengan lelaki...tapi bagi aku, tak kesah lelaki or perempuan sama je...Kalau dah suka, suka jugak la... Teringat aku masa duk kat rumah lama, jiran aku suka sangat main kereta yg boleh tukar jadi robot...eish, ini tidak adil! Aku nak jugak!! Yg pasti mmg la dapat jugak, kamikan 1Malaysia...ape ade hal..setakat permainan tu no hal lah nak kongsi...Kata orang lagi sharing is caring...tak gitu???

Tu bab permainan...sampai la aku belajar aku still nak sesuatu yg best utk aku! Setakat laptop yang ditaja ayah, MP3, MP4...mmg semua tu aku ada. Tak terhenti kat situ, sampai ke hari ni pun aku selalu je update diri aku dgn search kat internet atau beli magazine tentang gadget2 terkini dan sekarang ini benda2 ni mmg berlegar2 dibenakku ini:

Aku perlukan laptop baru memandangkan laptop lama dah tak boleh berfungsi lagi...

Aku perlukan sesuatu yg lebih advance daripada compact camera

Walaupun tahun ni aku baru je tukar hp...tapi aku masih belum dapat beli htc idaman hati.....


dan yang pastinya, jam ni mmg aku dah book lama cuma tak sempat2 nak g ambil kat kedai..tak pe, dalam masa terdekat insya Allah...

Aku tak tau ape nak jadi dengan aku, orang lain sibuk dgn aksesori diri...aku lak sibuk dgn gadget idaman hati..lalalalalalalala.... ;))




No comments: