Saturday, February 6, 2010

Selesai

Salam...

Lama tak update bl0g ni...jari2ku tak nak bkerjasama dgn 0takku...maka apa yang aku fikirkan tak tertera di skrin ini.

Oleh kerana m00d pada ketika ini adalah tenang, lega dan gembira..maka aku ambil kesempatan utk terus update bl0g yang sudah berlapok ni... ;p

Syukur alhamdulillah..selesai kenduri d0a selamat di rumah. Apa pasal la ayat aku macam buat karangan tingkatan 5 ni??? ~iklan jap: Dulu kalau tulis karangan mesti 500patah perkataan tapi biasanya aku akan tulis lebih..sebab sekali tulis mmg tak boleh nak st0p! Ada je rekaan cerita dr 0takku ini...eh ni da lebih...cukup2.

Kenduri kali ini khas buat adikku yang bakal melanjutkan pelajaran di Adelaide. Syabas beti...tak sangka jemputan melebihi makanan yang di "order"...hallaaaaaaaaa selaku tuan rumah, aku m0hon maaf kepada tetamu yang tak dapat merasa ayam berempah n sambal udang...ampun ye...aku p0n tak sempat merasa!! ;p

Aku sangat berterima kasih kepada "orang surau", tetamu2 jemputan dan juga tetamu yang datang tiba2..hehehehe...datang la ;p Seronok jugak bila kumpul ramai2, cuma aku tak tau mcm mana nak layan orang secara sama rata...Pening jugak!



Apa2 p0n semua da selesai...yang tak selesai, sedikit pinggan mangkung yang perlu dibasuh..haiyakkk penat! Ni p0n masih lagi berbaju kurung....Terima kasih semua yang hadir.

2 comments:

d u t a said...

tetamu ini membawa rezeki
i heard this from one of my senior . today i got 2 hadiah di rumah baru ; set frying pan + set pinggan ... so, jgn mengeluh if sape2 dtg ya

R28est said...

tak mengeluh...cuma sian kat orang yg xdapat menu lengkap tu...
~tp mmg bawa rezeki.. ;)