Saturday, December 26, 2009

bila hati mula berbicara


hallaaaaaaaaa tajuk pun dah macam jiwang! hihihihihiiiii ;p


Sebenarnya mood ketika menulis ni adalah sangat berhati panas...maaf ye kalau ayat2 di sini tidak mengikut tatabahasa yg cikgu ajar kat sk0lah dulu. Jap jap bagi aku tarik nafas dalam2...


Aku adalah orang yang sangat simple, tak kesah dan boleh berkawan dgn sesiapa shj...cuma kalau orang yg baru aku kenal, aku xla seriuh dgn orang2 yg dah lama aku kenali. Al maklum sajalah, aku bukan orang yang boleh ramah secara tiba2. Aku sangat menghargai kawan2 yang ada dan sangat berterima kasih kepada sesiapa saja yg sudi berkawan dengan aku tapi bila aku mula rasa rimas atau perkataan lebih baik adalah tidak selesa, mulalah aku rasa mcm nak menjauhi orang mcm ni.


Lebih2 lagi sekarang ni, aku mula rasakan di mana kawan2 aku??? Aku faham korang tak salah, tak salah utk jalinkan hubungan yg lebih serius dgn orang yg dirasakan She's The One (eh ni lagu kesukaan aku...lama tak dengar) 0r His The Men. Mungkin sekarang masa untuk korang fikirkan sesuatu yang dikatakan jodoh. Aku pastinya akan d0akan yang terbaik utk kawan2 aku.


Cuma bila ada orang lain cuba melakonkan watak2 seperti kawan2 aku, pastinya hati ni akan memberontak dan katakan TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!! Hey, aku bukanlah memilih kawan....tapi utk jadi kawan, masa utk serasi adalah sangat penting! Maaf kalau aku begini, tapi inilah aku...aku tak hipokrit dan sangat berharap kata2 ni tidak menyinggung hati sesiapa.



Wallaaaaaaa, punyalah lama tak update blog, tiba2 semua kata2 hatiku keluar pulak...heheheh macam kartun p0n ade ;p

i am a hemannnnnnnnnnnnnnnnnnn!!

(kartun kegemaran aku pada suatu ketika dahulu)


-lega2!-

3 comments:

yatie chomeyl said...

ngape ni? x brp fhm...kalau ada apa2 x kena, cite lah kat ma

d u t a said...

+ he man +
mana leh. itu lelaki r... ko amik SHE RA laa... btw, pesal end of year, cite sedih2 ni...

R28est said...

ma: susah nak citer...
duta: bukan saje2 tapi bila dah terasa mmg mcm ni...hallaaaaaa