Friday, February 20, 2009

di mana pendrive?

ape dah jadi dgn kepala hotak aku nie? aku betul2 dah lupe mana aku letak pendrive aku setelah balik dari PD aritu...aduh...!!! isu sebelum ni cable camera pun masih belum selesai ni timbul lak isu baru. Aku dah puas cuba ingat semula tapi xboleh nak recall..tgh serabutttt nie..adakah pen tu tlh drive dgn sendiri nye? arghhhh statement mengarut!!



dah la pendrive tu kecik, cover dah tercabut...lagi la bertambah kecik saiz pendrive tu..hah ni aku aplikasi ape yg aku blaja...ANALISIS POKOK GAGAL (korang translate la sendiri dlm english) so ade beberape kemungkinan kat mana bende alah tu:



1. kat dalam beg laptop - (aku dah carik kat dua2 beg laptop tp TAK JUMPE!) : x boleh pakai



2. kat dalam backpack aku - (hah yg ni aku blm test lagi tapi yg pasti aku mesti jumpe wisel n st0pwatch aku dlm beg ni...pendrive? mmm aku berharap) : mungkin kot



3. kat dalam beg office aku - (yg ni aku baru je selongkar tp pencarian tidak berhasil) : GAGAL



4. adakah kat dalam jacket hitam aku? - (ada 2 poket yg berkemungkinan) : ntah





5. atau kat dalam seluar jeans aku? - (ada 5 poket kan? yg ni aku mmg takut klu pendrive tu ade coz SELUAR NI AKU TGK DAH BASUH & BERLIPAT!!! arghhhhhhhhhh mana mungkin!) : xboleh ade kat sluar ni...mim mim pa wow sin nanti!



6. ntah2 tinggal kat resort tu! - (eiiii xnak la!!!!!!!!!!!!!!) : harap TIDAK berlaku!


dalam pendrive tu ade soal selidik yg dah edit...aiyooooo abis la mcm ni...t0l0ng2!! dah la ptg ni dah janji nak bincang pasal soal selidik tu? alamakkk..oh 0takku..t0long la berfikir dgn waras..


wahai kwn2 k0rang ade idea x, kat mana sebenarnye pendrive aku tu?

4 comments:

mazni_azis said...

wat miscall tgk kat mana pendrive tu...hahaha..i hv no idea jugak.rasanya ada dlm poket kot tu...tak tgk lagi kan..tgk la

yatie chomeyl said...

ala ko tu mgg suke letak brg merata2. hari tu kabel kamera, ni pen drive. esok2 ada laki pon lupe letak kat ne ekekekek

R28est said...

-nini a.k.a angah & ma-

yeye..da jumpe..ade dlm beg..sekali dgn wisel n stopwatch
huh lega xterkata!

mazni_azis said...

baru nk tya dh jumpa ke tak...hehhehe..sib baik dah jumpa..salah la tekaanku..beg yg mana tu..yg mmg sudah cari itukah??