Wednesday, February 18, 2009

hajat terlaksana...ok done!

hah lega n best nye rase bila ape yg diidamkan dapat gak...mcm besa la aku g ke S***** R***** (mcm pangkal nama aku kan?) sebab tu aku suke g sana k0t...dengan keadaan yg x sabar nye aku ke sana..rase mcm nak sond0l je kete2 yg ade kat depan aku..bukan ape nak minta dorang gerak cepat sikit...masa itu ibarat emas permata intan berlian bagi aku! hik hik ;p *xsabar ngaku jela kan?

ape2 pun bila sampai sana, aku terus je oder kek (ala2 diet la ni) c0z slalunye bila g je SR aku musti oder mknan kegemaran aku, tapi kali ni x...ANEH n PELIK!! ni sume mengidam punye pasal aku oder sume berunsurkan coklat! a a a bestnye...

muke gembira...suke la tu dapat mkn! ;)
syukur alhamdulillah..

2 comments:

mazni_azis said...

kalah Ucu yg sdg pegnen...hehehe

R28est said...

-nini-

AMARAN KERAS: jgn pk yg bukan2!