Wednesday, February 18, 2009

mengidam (hik hik...jgn pk bukan2!)

Kali ni COKLAT punya hal!!!!!!!!!


semalam aku tdo awal, sedar2 nak 10pm...lapar la pulek..mau makan..makan la ape yg ibu dah masak (xde hal la tu) tapi pastu aku boleh teringat2 coklat..aku xtau mana datang nye ilham atau idea nak makan coklat tp yang pasti mmg menyusahkan! sbb aku nak JUGAK makan COKLAT! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. mula la kes teringin menjadi balik (eh kne nyanyi lagu TERINGIN-shima)..
pagi tadi kat office aku pun bukak web yg ada pasal coklat..ala minggu ni aku xpeduli, AZRINA, ZAM n NAZ korang musti teman aku pegi makan, minum n mandi COKLAT jugak! tak boleh tahan ni tersangatla mengidamnye! ni kes berat ni..otak aku asyik terbayang coklat je..
Ya Allah permudahkanlah segala urusan ku..,amin

3 comments:

Angah said...

Halooo..

membalas kunjungan kiranya nih..

so lepas ni praktikal dimana? Kedah pegi tak?

Angah cadang nak buat praktikal MTB kat Kenyir

yatie chomeyl said...

apehal ngidam2 nih? ckp sape yg tanggung jawab? huhuhuhu

R28est said...

-ma-

tanggungjwb terhadap diri sendiri... hik hik ;p

ala tu kes teringin sbnrnye..tapi teringin yg keterlaluan..sampai terbayang2.