Tuesday, February 10, 2009

My 2nd Practical: Sport Excel Putrajaya 7-8 Feb 2009

hi
kali ni kali kedua praktikal aku sbg komisar percubaan (mmg byk c0oooobaan...). Kali ni Sport Excel kat Putrajaya...mmg meriah, mana x nye...ada sambutan Hari Wilayah Persekutuan Putrajaya..majlis ni dirasmikan oleh Menteri WP..hah tu cuba tgk gambar kat bawah tu...warna warni ala2 hisdustan...hehe.


Masa praktikal ni aku dapat le jumpe balik dengan pengajar aku iaitu Pn Beatrice..huhu nak kne buat bet0l2 ni, kang ada yang xlulus praktikal...aaaaaaaa (klu xlulus, tunggu le 5 thn lagi, merasaaa kan?) Utk Sport Excel ni, sama mcm kat Melaka dulu la, ada kriterium, ujian masa perseorangan (7hb) n road race (8hb).


Amboi abg znal, teng0k sampai mcm tu skali..hehe ;p


nak gak amik gambar dgn badut ni...(sblm race mula)


ni la pelumba2 yg xletih2 nak kayuh..

Thanx a l0t to Tan Sri Shamsudin Osman kerana sudi membuat pelepasan..

hah ni la komisar2 yg tengah buat praktikal, sempat nak bgambar lagi...

Best dah semestinya, tapi kulitku menjadi sangat la hitam bak burung gagak yg bongkak! (eh putih ke aku sblm nie?) hihi ;)

Aku yang kehitaman
terkene matahari
membuat aku mcm aciii
(ubahsuai lirik SEGALANYA KU TERIMA by ILLUSI)

4 comments:

mazni_azis said...

komisar tu apa..syok la ada aktiviti di hujung minggu..

yatie chomeyl said...

uih aa tu la main tgh2 panas lg..kan dh rentung. lenkali sapu sun protection spf30 dulu..huhuuuh...

Anonymous said...

wah.. dh jd blogger nmpk..
btw kulit along mmg itam cam
org minyak..
huhuhu..

R28est said...

-angah-
nanti saya bagi definisi k..(hah ambik sekali definisi terus!)

-ma-
mm x sempat nak sapu2..xde masa!

-byla-
hehe, boleh blakon citer Orang Minyak Version P0mpan lak lepas ni..ada mau tgk ke?