Wednesday, February 18, 2009

pashi...pashi!

watak yang comel..o0pet namenye..yg aku boleh dengar tanpa memahami adalah pashi...pashi...
aku harap betulla ape yg aku dgr ni..(hell0 krew2 GENG..ade betul ke?) klu x, nampak gayenye aku kne g jumpe pakar audiologi..(pinjam jap kata2 P.Ramlee..pak cik PEKAK pak cik!) hehe ;p
sambung komen m0vie GENG:
o0pet ni la pencetus kepada pengembaraan badrul, lim, rajoo, upin, ipin n kak ros..masa ni mmg banyak aksi2 yg suspen..(eish aku rase kne tgk skali lagi citer ni...). bagi aku citer ni pasti ade sambungan...nak tau nape? hah ni la alasan2 yg aku pk kan KENAPE PERLU ADA GENG PART II:
1. citer ni tak tunjukkan asal usul sbnar 0opet n mak dia
2. bukan ke si penjahat tu dah masuk gak ke dlm alam purple o0pet...so ape sambungannye?
3. siape dalang sebenar kes ni? mana dorang nak bw kotak2 tu? kann..siape yg sediakan duit?
4. hah lagi 1, muthu, tok dalang n nenek upin ipin pun nak join pengembaraan dorang, so ape sudah jadi?
banyak lagi persoalan yg blm dirungkaikan...so KREW2 GENG sila la ambil tindakan utk memulakan GENG PART II! plzzzz..hehe mcm aku lak yg bayar keje2 dorang kan?
ape2 pun aku mmg nak tgk skali lagi n SYABAS INSPEKTER SAHAB!

No comments: