Tuesday, September 16, 2014

Selamat Hari Malaysia

Selamat Hari Malaysia!
 
Yang pasti kebanyakannya cuti... maka selamat bercuti. Aku? Kerja... habis aktiviti pagi, sambung siapkan report. Esok nak kena hantar. Tapi skang, rehat kejap. Mata tak boleh tahan mengantuk walau pun semalam tdo je, cuma tak pasti la jam berapa. Yang aku tahu kul 1++ still org wsap n tanya pasal aktiviti pagi ni. So aku baca je la, tak mampu jari2 ni nak menaip.
 
Sebenarnya cita-cita aku nak buat rumah depan bulatan tempat aku kerja ni. Senang, rumah n ofce sejengkal. Asal ingat keje je boleh terus sampai ofce. Tak payah nak fikir 18 kali nak datang ke tak. Kalau aku nak tanah dekat bulatan tu boleh tak? Bulatan besar2 pun buat apa. Meh sini aku buat rumah n ada 4 pintu masuk. So mana2 arah yang ko nak datang boleh je. Dari arah tol ke, dari tempat kerja ke, dari pasar malam ke atau dari arah rumah bos. Haaaaa...
 
Mata yang mengantuk ni, patutnya tak payah ditahan. Sorongkan aje dengan bantal. Selesai masalah! Ni yang berbelah bahagi ni, nak terus siapkan report or balik tdo. Lepas tdo, g shopping pun bagus. Macam da lama tak berpoya2 kat shopping mall tu. Haiii la hati, apa laaa yang kau mau?
 
"pandang report...
                pandang hp...
                               pandang pc...."
 
Semuanya menyakitkan hati! *masih berkira2 tentang arah tujuan.... kbai

No comments: