Monday, September 15, 2014

tak mo kacau...


taipnya begini : tak mo kacau...
Sebenarnya niat tu ada, tapi aku boleh "tak mo kacau" hanya beberapa minit je. Haihhh... aku tipu! tipu diri sendiri... Penat jugak tunggu, ye la takkan nak taip sorang2 kan... aku tanya, aku jawab dlm hati dgn andaian je. Eish, mcm giler!

Ok blaja sabar pulak... tunggu, tunggu lagi.... tunggu dan aku blaja beberapa perkara. Time2 camni... ko kena pandang je la hp tu tanpa taip atau ko taip dan taip je... tanpa reply. Mungkin itu penyebab aku slalu tertido sambil pegang hp. Tunggu sampai tertido... terjaga je pandang lg hp tu. Alahaiii... wahai aku kenapa la tak reti2 bahasa? Bahasa apa yg bole buat aku faham ni? Ok, sebenarnya tak de bahasa yg bole fahamkan aku walau pun bahasa tubuh. Selagi berdaya, selagi mampu... usaha tangga kejayaan... Nak 1000 daya!  

Kesimpulan di sini... "tak mo kacau" adalah ayat dusta dan nista aku. Kalau ya pun, hanyalah utk seketika... hurmmm ada lahh dlm 2-3 minit camtu.  Ada faham?

No comments: